Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24531
Назва: Роль суб’єктів територіального маркетингу в соціально-економічному розвитку територій
Інші назви: The role of territorial marketing actors in the socio-economic development of territories
Автори: Якушевська, О. В.
Yakushevska, Oksana
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Якушевська О. В. Роль суб’єктів територіального маркетингу в соціально-економічному розвитку територій / О. В. Якушевська // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (6-7 червня 2024 р. м. Харків). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 364-365.
Короткий огляд (реферат): У територіальному маркетингу територія розглядається з точки зору традиційних ресурсів (сировинних, людських, матеріальних та ін.), а також беруться до уваги нематеріальні потенціали території (культура, ділові традиції, діючі норми та правила, ідеологія місцевого суспільства та ін.). У контексті цього, мешканці території здійснюють подвійну функцію: з одного боку, вони є активом для даної території, беручи участь у формуванні товарів, послуг, подій та соціального життя, а з іншого боку — вони виступають як споживачі державних та муніципальних послуг, громадських благ, інших ресурсів і можливостей даної території, ураховуючи свої потреби, проблеми і побажання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24531
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Якушевська.pdf307.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.