Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрашенінін, Олександр Семенович-
dc.contributor.authorКостенко, Володимир Сергійович-
dc.contributor.authorKrasheninin, А. S.-
dc.contributor.authorKostenko, V.-
dc.date.accessioned2018-10-11T10:36:06Z-
dc.date.available2018-10-11T10:36:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрашенінін О. С. До питання експлуатації та технічного обслуговування струмоприймачів швидкісного рухомого складу / О. С. Крашенінін, В. С. Костенко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 165. - С. 84-89.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/260-
dc.description.abstractUA: У даній статті розглядається аналіз статистичного навантаження та динамічних характеристик струмоприймачів рухомого складу. Запропоновано визначити аеродинамічну підйомну силу струмоприймача, відносну зміну натискання на контактний провід, максимальний розмах (подвійну амплітуду) вертикальних пересувань полоза, коефіцієнт відриву струмоприймача. Розглянуто закордонний досвід роботи і взаємодії контактного проводу та струмоприймачів швидкісного транспорту. Запропоновано зменшити приведену масу струмоприймачів, встановити гасники коливань (демпфери) на струмоприймачі та контактну підвіску.uk_UA
dc.description.abstractEN: This article discusses the analysis of statistical and dynamic characteristics of load current collectors of the rolling stock. It is proposed to determine the aerodynamic lift of the pantograph, the relative change in clicking on the contact wire, the maximum range (double amplitude) of vertical displacement of the runner, the separation factor of the current collector. Considered foreign experience and the interaction of the contact wire and the current collectors of high-speed transport. It is proposed to reduce the reduced weight of the pantographs, set the shock absorbers (dampers) at the pantographs and overhead catenary. The dynamic component pressing contact should be as small as possible, because it provides not only increase the speed, at which the separation begins.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectструмоприймачuk_UA
dc.subjectконтактний провідuk_UA
dc.subjectнатисканняuk_UA
dc.subjectдинамічна і статична характеристикаuk_UA
dc.subjectcurrentuk_UA
dc.subjectcontact wireuk_UA
dc.subjectpressinguk_UA
dc.subjectdynamic and static characteristicsuk_UA
dc.titleДо питання експлуатації та технічного обслуговування струмоприймачів швидкісного рухомого складуuk_UA
dc.title.alternativeTo question of technical operation and maintenance tokopryemnykov skorostnoho podvyzhnoho proofuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 165

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasheninin.pdf333.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.