Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/266
Назва: Електричний моторвагонний рухомий склад підвищеної ефективності
Інші назви: Modernized electric train with high power efficiency
Автори: Задирака, Микита Олександрович
Коваленко, Олександр Васильович
Табацький, Віталій Євгенійович
Zadiraka, Nikita Oleksandrovych
Kovalenko, Oleksandr Vasylovych
Tabatskyy, Vitaly Evgenevich
Ключові слова: електропривод
тягове зусилля
швидкість руху
electric drive
traction effort
speed of movement
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Задирака М. О. Електричний моторвагонний рухомий склад підвищеної ефективності / М. О. Задирака, О. В. Коваленко, В. Є. Табацький // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 165. - С. 145-150.
Короткий огляд (реферат): UA: Мінімізацію впливу коливання рівня напруги в контактній мережі на величину тягового зусилля в області високих швидкостей пропонується забезпечити шляхом використання додаткового джерела живлення. Математичне моделювання режимів тяги та електричного гальмування підтвердили ефективність прийнятих рішень.
EN: Minimize the influence of fluctuations in the level of contact network voltage on the value of traction at high speeds is proposed by provide additional source of power supply. Proposed traction electric drive train type EPL9T, ER9T, additionally equipped with a power source, including its series with the main circuit. To improve mass-overall performance of additional equipment is proposed to increase the frequency of the output voltage additional power source. The way for additional energy sources proposed traction motors that operate in generator mode with the electric braking rheostat. The proposed circuit design solution contributes to the braking mode electric energy storage, and a significant expansion of effective braking. Determined that the value of the accumulated energy for proposed system depends on the initial voltage on capacitor. Mathematical modeling of the regimes of traction and braking confirmed the effectiveness of the decisions taken.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/266
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 165

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zadiraka.pdf185.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.