Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2877
Назва: Впровадження напівтруб як елементів несучих систем напіввагонів з глухим кузовом
Інші назви: Introduction semipipes as elements of bearings systems freight gondolas with deaf basket
Автори: Фомін, Олексій Вікторович
Fomin, Oleksiy
Ключові слова: напіввагони
несучі системи
впровадження напівтруб
freight gondolas
bearings the systems
introduction of semipipes
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Фомін О. В. Впровадження напівтруб як елементів несучих систем напіввагонів з глухим кузовом / О. В. Фомін // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 143. - С. 63-69.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті подано особливості та результати проведених досліджень з впровадження напівтруб як несучих елементів залізничних напіввагонів з глухим кузовом. Наведені розроблені математичні моделі зміни основних показників напівтруб від варіювання їх геометричних параметрів. Визначені оптимальні геометричні параметри напівтруб як альтернативи до найбільш поширених існуючих виконань несучих елементів залізничних глуходонних напіввагонів.
EN: In the article features of the conducted researches are presented on introduction of semipipes as bearings elements freight gondolas with a deaf basket. The developed mathematical models of change basic indexes semipipes are resulted from varying of their geometrical parameters. The optimum geometrical parameters of semipipes, as alternatives, are certain to the most widespread existent executions of bearings elements freight gondolas. The results of the conducted researches confirm expedience of the use as elements the bearings systems of freight gondolas of semipipes. So introduction considered in the article as an example of technical decisions will allow to cut prime cost making and exploitation of railway freight gondolas, due to a decline them materialoemnosti, and the proper increase of carrying capacity, at the considerable improvement of descriptions durability and operating reliability. The resulted materials are basis for the leadthrough subsequent research on realization of the important for the railway transport direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2877
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 143

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Fomin.pdf467.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.