Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorКалашнікова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorМалахова, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-06-10T09:42:42Z-
dc.date.available2025-06-10T09:42:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБутько Т. В. Підходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD) / Т. В. Бутько, Т. Ю. Калашнікова, О. А. Малахова // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 141-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003-
dc.description.abstractУ червні 1999 р. у Болоньї (Італія) міністрами освіти 29 європейських країн було підписано «Декларацію про Європейський простір для вищої освіти» (Болонська декларація). З цього моменту «Болонським процесом» називають процес добровільної співпраці освітніх систем різних держав, спрямований на створення загального освітнього і наукового простору. Міжнародні освітні програми є інструментом забезпечення академічної мобільності, реалізації в Україні принципів Болонської декларації, а також необхідні для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ України як на європейському, так і світовому ринках освітніх послуг.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПідходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бутько.pdf230.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.