Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003
Title: Підходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD)
Authors: Бутько, Тетяна Василівна
Калашнікова, Тетяна Юріївна
Малахова, Олена Анатоліївна
Issue Date: 2016
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Бутько Т. В. Підходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD) / Т. В. Бутько, Т. Ю. Калашнікова, О. А. Малахова // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 141-142.
Abstract: У червні 1999 р. у Болоньї (Італія) міністрами освіти 29 європейських країн було підписано «Декларацію про Європейський простір для вищої освіти» (Болонська декларація). З цього моменту «Болонським процесом» називають процес добровільної співпраці освітніх систем різних держав, спрямований на створення загального освітнього і наукового простору. Міжнародні освітні програми є інструментом забезпечення академічної мобільності, реалізації в Україні принципів Болонської декларації, а також необхідні для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ України як на європейському, так і світовому ринках освітніх послуг.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003
Appears in Collections:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бутько.pdf230.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.