Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003
Назва: | Підходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD) |
Автори: | Бутько, Тетяна Василівна Калашнікова, Тетяна Юріївна Малахова, Олена Анатоліївна |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Бутько Т. В. Підходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD) / Т. В. Бутько, Т. Ю. Калашнікова, О. А. Малахова // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 141-142. |
Короткий огляд (реферат): | У червні 1999 р. у Болоньї (Італія) міністрами освіти 29 європейських країн було підписано «Декларацію про Європейський простір для вищої освіти» (Болонська декларація). З цього моменту «Болонським процесом» називають процес добровільної співпраці освітніх систем різних держав, спрямований на створення загального освітнього і наукового простору. Міжнародні освітні програми є інструментом забезпечення академічної мобільності, реалізації в Україні принципів Болонської декларації, а також необхідні для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ України як на європейському, так і світовому ринках освітніх послуг. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бутько.pdf | 230.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.