Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003
Назва: Підходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD)
Автори: Бутько, Тетяна Василівна
Калашнікова, Тетяна Юріївна
Малахова, Олена Анатоліївна
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бутько Т. В. Підходи до формування наукового ступеню європейського рівня - доктора філософії (PHD) / Т. В. Бутько, Т. Ю. Калашнікова, О. А. Малахова // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 141-142.
Короткий огляд (реферат): У червні 1999 р. у Болоньї (Італія) міністрами освіти 29 європейських країн було підписано «Декларацію про Європейський простір для вищої освіти» (Болонська декларація). З цього моменту «Болонським процесом» називають процес добровільної співпраці освітніх систем різних держав, спрямований на створення загального освітнього і наукового простору. Міжнародні освітні програми є інструментом забезпечення академічної мобільності, реалізації в Україні принципів Болонської декларації, а також необхідні для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ України як на європейському, так і світовому ринках освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29003
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бутько.pdf230.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.