Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29030
Title: Розроблення цифрового інструментарію для удосконалення дистанційного навчання
Authors: Аннєнков, Сергій Сергійович
Keywords: дистанційне навчання
штучний інтелект
Telegram- бот
Google Gemini
автоматизоване оцінювання
Python
відкриті відповіді
когнітивні тести
distance learning
artificial intelligence
Telegram bot
Google Gemini
automated assessment
Python
open- ended questions
cognitive tests
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Аннєнков С. Розроблення цифрового інструментарію для удосконалення дистанційного навчання: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ДПСКС. ПЗ / С. Аннєнков; керівник В. Мойсеєнко; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 88. с.
Abstract: UA: Метою атестаційної роботи є розроблення та тестування розроблення цифрового інструментарію для удосконалення дистанційного навчання. У ході виконання атестаційної роботи було проведено аналіз теоретико- аналітичних засад дистанційної освіти та вивчено фундаментальні принципи проектування когнітивних тестів для забезпечення валідності та надійності оцінювання. Було спроектовано та розроблено програмний продукт у вигляді Telegram-бота на мові програмування Python. Реалізовано інтеграцію з мовною моделлю Google Gemini через API для аналізу текстових даних. Бот здатен приймати файли у форматах .xlsx та .csv, що містять перелік питань та відкритих відповідей студентів, асинхронно обробляти кожен рядок та надсилати запити до штучного інтелекту для отримання оцінки за 100- бальною шкалою та розгорнутого аналізу відповіді. Для перевірки ефективності інструментарію було проведено експериментальне тестування, в ході якого порівнювалися оцінки, надані штучним інтелектом, з оцінками викладача для завдань різних когнітивних рівнів. Результати показали високий рівень узгодженості, підтвердивши потенціал інструменту як потужного асистента для викладачів, здатного значно зменшити навантаження та прискорити процес надання зворотного зв’язку.
EN: The purpose of the qualification work is the development and testing of a digital toolkit to improve distance learning. During the execution of the qualification work, an analysis of the theoretical and analytical foundations of distance education was conducted, and the fundamental principles of designing cognitive tests to ensure the validity and reliability of assessment were studied. A software product in the form of a Telegram bot was designed and developed using the Python programming language. Integration with the Google Gemini language model was implemented via API for text data analysis. The bot is capable of accepting files in .xlsx and .csv formats containing a list of questions and students' open-ended answers, asynchronously processing each row, and sending requests to the artificial intelligence to obtain a score on a 100-point scale and a detailed analysis of the answer. To verify the effectiveness of the toolkit, experimental testing was conducted, during which the scores provided by the artificial intelligence were compared with the teacher's assessments for tasks of different cognitive levels. The results showed a high level of consistency, confirming the tool's potential as a powerful assistant for teachers, capable of significantly reducing the workload and speeding up the feedback process.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29030
Appears in Collections:2024-2025 н.р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аннєнков.pdf582.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.