Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29078
Назва: Обладнання електричного депо «О» мікропроцесорною системою ідентифікації вагонів
Автори: Кабашко, Дмитро Олександрович
Ключові слова: системи керування
станційні пристрої
рухомий склад
контроль пересування
автоматична ідентифікація
САІРС – УЗ
залізниці України
пункт зчитування
апаратура ідентифікації
Транстелекарт
control systems
station equipment
rolling stock
movement monitoring
automatic identification
SAIRS- UZ
Ukrainian railways
data reading point
identification hardware
Transtelecart
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Кабашко Д. Обладнання електричного депо «О» мікропроцесорною системою ідентифікації вагонів: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.02.33.ПЗ / Д. Кабашко; керівник А. Прилипко; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): UA: Бакалаврська кваліфікаційна робота присвячена системам ідентифікації рухомого складу на залізницях України та в депо метрополітену на теренах України. У першому розділі детально аналізуються засоби контролю за пересуванням поїздів, зокрема система автоматичної ідентифікації САІРС – УЗ, яка використовується на залізницях. Описано апаратуру пунктів зчитування інформації та алгоритм роботи системи «Транстелекарт», що забезпечує обробку даних під час проходження поїзда через контрольний пункт. Окремо розглянуто ключові елементи автоматизованого робочого місця чергового по депо, а також подано висновки за розділом. Другий розділ роботи присвячений основам роботи систем ідентифікації в депо метрополітену – як теоретично, так і практично. У ньому розглядається, як обробляються дані з датчиків, що стежать за рухом вагонів, як аналізуються моделі поведінки цих об’єктів і як створюються детальні інформаційні схеми для кращого розуміння процесів. Також пояснюється, як розраховується захисне заземлення для обладнання, що зчитує інформацію про вагони. Все написано просто і зрозуміло, щоб кожен міг розібратися в темі без складних термінів.
EN: The thesis is devoted to the study of rolling stock identification systems used on Ukrainian railways and in subway depots across Ukraine. The first chapter provides a detailed analysis of train movement control systems, with a focus on the SAIRS-UZ automatic identification system employed by Ukrainian Railways. It describes the equipment used at data reading points and the operational algorithm of the Transtelecart system, which processes data as trains pass through control points. The automated workstation of the depot duty officer is examined separately, and conclusions for the chapter are provided. The second chapter addresses the theoretical and practical foundations of identification systems in subway depots. It explores the processing of data from sensors tracking car movement, the analysis of behavioral models of these objects, and the development of detailed informational models to enhance understanding of the processes. Additionally, the calculation of protective grounding for the equipment used to read car data is explained. The content is presented in a clear and accessible manner to ensure comprehension for a broad audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29078
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кабашко.pdf317.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.