Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/292
Title: Визначення оптимальних конструктивних параметрів розв’язок колій в залізничних вузлах
Other Titles: Determination of optimum design parameters interchange track in railway stations
Authors: Розсоха, Олександр Володимирович
Берестов, Ігор Вячеславович
Шаповал, Ганна Василівна
Мамедов, Зія Закір огли
Rozsokha, Olexandr
Berestov, Igor
Shapoval, Ganna
Mamedov, Zyia
Keywords: колієпровідні розв’язки
з’єднання колій
оптимізація
viaduct interchange
connect railway tracks
optimization
Issue Date: 2016
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Розсоха О. В. Визначення оптимальних конструктивних параметрів розв’язок колій в залізничних вузлах / О. В. Розсоха, І. В. Берестов, Г. В. Шаповал, З. З. Мамедов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 166. - С. 87-96.
Abstract: UA: У статті подано математичну модель визначення оптимальних конструктивних параметрів розв’язок колій в залізничних вузлах з позиції ресурсозбереження. Існуючі методи розрахунку колієпровідних розв’язок, що розроблені відомими вченими, були спрямовані на побудову геометричних форм без проведення оптимізаційних розрахунків щодо визначення конструктивних параметрів колієпровідних розв’язок. Модель базується на мінімізації капітальних витрат у будівництво колієпровідної розв’язки при оптимальних кутах перехрещення колій, радіусах кривих дільниць та марках стрілочних переводів.
EN: The paper presents a mathematical model for determining the optimum design data interchange tracks in railway stations with the position of resource. Existing methods of calculating the viaduct junctions, designed by renowned scientists have focused on the construction of geometric shapes without carrying out optimization calculations to determine the design parameters of viaduct junctions. The model is based on minimizing capital expenditure in the construction of viaduct interchange at the intersection of the best ways angles, radii of curved sections and brands of turnouts. The aim of this work is to improve the efficiency of rail passenger services in the implementation of high-speed highways. One of the many areas of these measures is to improve the design of rail track solution nodes.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/292
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Appears in Collections:Випуск 166

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozsokha.pdf989.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.