Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29350
Title: | Удосконалення технології діагностування ТЕД вантажних локомотивів |
Authors: | Павлюх, Віталій Миколайович |
Keywords: | вібрація індикатор локомотив підшипник тяговий електирчний двигун частота bearing frequency indicator locomotive traction electric motor vibration |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Український державний унiверситет залізничного транспорту |
Citation: | Павлюх В. М. Удосконалення технології діагностування ТЕД вантажних локомотивів: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКРМЕ. 410. 12. 01. ПЗ / В. М. Павлюх; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 134 с. |
Abstract: | UA: Об’єкт дослідження – тяговий електродвигун електровоза ДЕ1.
Мета магістерської роботи полягає в підвищенні ефективності
технології діагностування тягових електродвигунів ЕД-141АУ1 електровоза
ДЕ1.
У магістерській роботі розглядається види несправностей тягових
двигунів електровозів ДЕ1, зокрема встановлена велика кількість відмов їх
електричної частини і механічної частини, а саме підшипників кочення.
Запропоновані методи вібродіагностування, які зосереджені на обробці
сигналу в часовому й частотному просторах. Запропоновані статистичні
індикатори технічного стану. Установлена висока чутливість коефіцієнта
ексцесу до імпульсних компонент сигналу. Широкосмугові спектри вібрації
надали частотні діапазони з резонансними сплесками, походження яких
можна асоціювати джерелом пошкоджень підшипників.
За результатами підрахована економічна ефективність від
упровадження запропонованих методів у технологію ремонту тягових
електричних двигунів електровозів. EN: The object of the study is the traction motor of electric locomotive DE1 series. The purpose of the master's thesis is to increase the efficiency of the technology of diagnostics of the traction electric motors ED-141AU1 of electric locomotive DE1. In the master's thesis the types of malfunctions of traction motors of electric locomotives DE1 series are considered, in particular, a large number of failures of their electrical part and mechanical part, namely rolling bearings, are determined. Proposed methods of vibration diagnostics, which focus on signal processing in time and frequency domain. Statistical indicators of technical condition are proposed. High sensitivity of the kurtosis to the impulse signal components is established. Broadband vibration spectra provided frequency ranges with resonant bursts, the origin of which can be associated with the source of bearing damage. According to the results, economic efficiency from the implementation of the proposed methods in the technology of repair of traction electric motors of electric locomotives is calculated. |
URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29350 |
Appears in Collections: | 2024-2025 н.р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Павлюх.pdf | 451.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.