Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29351
Title: Розроблення пропозицій з підвищення ресурсу колісних пар тягового рухомого складу залізниць
Authors: Чивкін, Віталій Сергійович
Keywords: зношування
колісна пара
поверхневе зміцнення
триботехнічні матеріали
товщина гребня
рухомий склад
дослідна установка
система моніторингу
гребінозмащувач
залізниця
wear
wheelset
surface strengthening
tribotechnical materials
rolling stock
experimental installation
monitoring system
rib lubricator
railway
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний унiверситет залізничного транспорту
Citation: Чивкін В. С. Розроблення пропозицій з підвищення ресурсу колісних пар тягового рухомого складу залізниць: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКРМЕ.520.14.01.ПЗ / В. С. Чивкін; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 101 с.
Abstract: UA: Мета роботи: підвищення ресурсу бандажів колісних пар ТРС за рахунок розробки, теоретичного обґрунтування та реалізації методів на основі вдосконалення контролю геометричних параметрів та прогнозування їх технічного стану. Об'єкт дослідження: рухомий тяговий склад залізниць. Предмет дослідження: знос бандажів колісних пар ТРС з урахуванням серії, типу та умов експлуатації. У роботі розглянуто основні сучасні способи зниження інтенсивності зношування коліс рухомого складу. Розглянуто принцип дії колісно-токарного верстата з обточування колісних пар високошвидкісного електропоїзда в умовах моторвагонного депо. Запропоновано виробничий процес створення триботехнічних матеріалів, що дозволяє оптимізувати процес лубрикації та зменшити гребнів коліс рухомого складу.
EN: Purpose of the work: increasing the resource of TPS wheelset tires by developing, theoretical substantiating and implementing methods based on improving the control of geometric parameters and predicting their technical condition. Object of research: rolling stock of railways. Subject of research: wear of TPS wheelset tires taking into account the series, type and operating conditions. The paper considers the main modern methods of reducing the intensity of wear of rolling stock wheels. The principle of operation of a wheel-lathe for turning wheelsets of a high-speed electric train in the conditions of a railcar depot is considered. The production process for creating tribotechnical materials is proposed, which allows optimizing the lubrication process and reducing the ridges of rolling stock wheels.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29351
Appears in Collections:2024-2025 н.р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чивкін.pdf263.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.