Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29358
Назва: | Теоретичні основи дослідження ефективності експлуатації гальмових систем вантажних вагонів |
Автори: | Шеремета, Роман Іванович |
Ключові слова: | залізничний транспорт безпека руху транспортна механіка вагон гальмова колодка railway transport traffic safety transport mechanics wagon brake pads |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Український державний унiверситет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Шеремета Р. І. Теоретичні основи дослідження ефективності експлуатації гальмових систем вантажних вагонів: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКР. 01100. 10. 00 ПЗ / Р. І. Шеремета; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 108 с. |
Короткий огляд (реферат): | UA: Об’єктом дослідження є механізм взаємодії гальмової колодки з колесом у
процесі руху поїзда в режимах тяги та вибігу.
Предметом дослідження подовження терміну служби гальмових колодок
вантажних вагонів шляхом впровадження інноваційних пристроїв для їх
відведення та утримання на потрібній відстані від коліс.
Метою роботи є теоретичне обґрунтування та оцінка ефективності
експлуатації гальмової системи вантажних вагонів для підвищення її
працездатності та надійного функціонування.
У кваліфікаційній роботі сформовано методичний підхід до аналітичного
визначення геометричних характеристик зони підвищеного зносу у верхній
частині гальмової колодки як функції від нормативного зазору між колодкою та
поверхнею кочення колеса з метою підвищення ефективності гальмування
рухомого складу.
Запропоновано інноваційне конструктивне рішення для ліквідації
ненормативного зносу колодок, що знижує ефективність гальмування
вантажного рухомого складу. EN: The object of the study is the mechanism of interaction of the brake shoe with the wheel during train movement in traction and coasting modes. The subject of the study is the extension of the service life of freight wagon brake shoes by introducing innovative devices for their removal and maintenance at the required distance from the wheels. The purpose of the work is the theoretical justification and assessment of the efficiency of the operation of the freight wagon brake system to increase its performance and reliable functioning. The qualification work has developed a methodological approach to the analytical determination of the geometric characteristics of the zone of increased wear in the upper part of the brake shoe as a function of the regulatory gap between the shoe and the wheel rolling surface in order to increase the braking efficiency of rolling stock. An innovative design solution has been proposed to eliminate abnormal wear of the shoes, which reduces the braking efficiency of freight rolling stock. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29358 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н.р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шеремета.pdf | 791.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.