Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2937
Назва: Выбор технологии восстановления деталей транспортного назначения
Інші назви: Choice of technology for the restoration of parts of the transport destination
Автори: Тимофеєв, Сергій Сергійович
Дьомін, Андрій Юрійович
Timofeyev, Sergiy
Dyomin, Andrey
Ключові слова: експлуатаційний ресурс
відновлення
працездатність
колінчастий вал
service life
repair
working capacity
crankshaf
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Тимофеев С. С. Выбор технологии восстановления деталей транспортного назначения / С. С. Тимофеев, А. Ю. Дёмин // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 143. - С. 216-221.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті виконано аналіз ефективності функціонування систем ремонту транспортних засобів. З'ясовано, що збільшення кількості відмов агрегатів і вузлів засобів транспорту відбувається внаслідок недостатньої якості організації системи ремонту. Пропонується використовувати комплексну технологію відновлення працездатності деталей транспортного призначення в циклі відновлення ресурсу деталей як засобу підвищення ефективності функціонування ремонтного господарства в цілому.
EN: The article analyzed the system performance of repairs the transport vehicles. Found that increasing the number of failures units and units of transport vehicles is due to the insufficient quality of the organization of the production system repair. The opportunity to improve the organization of repair economy, due to the new purpose of functioning - the maximum resource renewal parts components and assemblies with limited resources spent in the system. A comprehensive recovery technology of diesel crankshaft of the transport destination, that meets the requirements to ensure the durability of the parts at the lowest cost to restore it. As a result of the technology recovery obtained new tribotechnical properties of the surface details that can improve the service life of the crankshaft, as well as the performance of transport diesel in general.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2937
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 143

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Timofeyev.pdf459.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.