Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29633
Title: Методика оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Methodology for evaluating the effectiveness of the enterprise marketing strategy
Authors: Кудрявцев, В. М.
Євсюков, М. В.
Kudryavtsev, V. M.
Yevsyukov, M. V.
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Кудрявцев В. М. Методика оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства / В. М. Кудрявцев, М. В. Євсюков // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 259-260.
Abstract: У сучасних умовах, коли маркетингові бюджети скорочуються, а вимоги бізнесу до підзвітності маркетингу та ефективності його діяльності зростають, стає необхідним розгляд альтернативних показників ефективності підприємств, які б враховували клієнтську складову та нематеріальні аспекти. Існує велике розмаїття класифікацій маркетингових метрик, які включають фінансові та нефінансові, стратегічні та операційні, відносні та абсолютні показники. Вони охоплюють різні аспекти маркетингової діяльності, такі як розробка нових продуктів, взаємодія з клієнтами, просування товарів і послуг, робота з персоналом тощо.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29633
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кудрявцев.pdf295.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.