Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848| Назва: | Тьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в США |
| Автори: | Радченко, Ірина Борисівна |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Радченко І. Б. Тьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в США / І. Б. Радченко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 30-32. |
| Короткий огляд (реферат): | У межах традиційного навчального процесу головною ланкою забезпечення високої ефективності навчання є викладач. На нашу думку, в системі дистанційної освіти провідна роль з організації навчального процесу також належить викладачу. Коротко розглянемо місце та функції викладача в системі дистанційного навчання, а також відмінності його діяльності від діяльності викладача традиційної форми навчання. Тьюторська діяльність включалася в різні історичні контексти університетської освіти, зокрема в середньовічних англійських університетах Оксфорді та Кембриджі тьюторська система навчання передбачала регулярні, індивідуально-групові заняття викладача-тьютора зі студентами, які були прикріплені до нього на весь період навчання в університеті. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Радченко.pdf | 554.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.