Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848
Назва: Тьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в США
Автори: Радченко, Ірина Борисівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Радченко І. Б. Тьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в США / І. Б. Радченко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): У межах традиційного навчального процесу головною ланкою забезпечення високої ефективності навчання є викладач. На нашу думку, в системі дистанційної освіти провідна роль з організації навчального процесу також належить викладачу. Коротко розглянемо місце та функції викладача в системі дистанційного навчання, а також відмінності його діяльності від діяльності викладача традиційної форми навчання. Тьюторська діяльність включалася в різні історичні контексти університетської освіти, зокрема в середньовічних англійських університетах Оксфорді та Кембриджі тьюторська система навчання передбачала регулярні, індивідуально-групові заняття викладача-тьютора зі студентами, які були прикріплені до нього на весь період навчання в університеті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радченко.pdf554.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.