Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадченко, Ірина Борисівна-
dc.date.accessioned2025-11-06T18:30:15Z-
dc.date.available2025-11-06T18:30:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРадченко І. Б. Тьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в США / І. Б. Радченко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 30-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848-
dc.description.abstractУ межах традиційного навчального процесу головною ланкою забезпечення високої ефективності навчання є викладач. На нашу думку, в системі дистанційної освіти провідна роль з організації навчального процесу також належить викладачу. Коротко розглянемо місце та функції викладача в системі дистанційного навчання, а також відмінності його діяльності від діяльності викладача традиційної форми навчання. Тьюторська діяльність включалася в різні історичні контексти університетської освіти, зокрема в середньовічних англійських університетах Оксфорді та Кембриджі тьюторська система навчання передбачала регулярні, індивідуально-групові заняття викладача-тьютора зі студентами, які були прикріплені до нього на весь період навчання в університеті.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleТьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в СШАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радченко.pdf554.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.