Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848
Title: Тьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в США
Authors: Радченко, Ірина Борисівна
Issue Date: 2015
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Радченко І. Б. Тьютор у системі кадрового забезпечення дистанційної освіти в США / І. Б. Радченко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 30-32.
Abstract: У межах традиційного навчального процесу головною ланкою забезпечення високої ефективності навчання є викладач. На нашу думку, в системі дистанційної освіти провідна роль з організації навчального процесу також належить викладачу. Коротко розглянемо місце та функції викладача в системі дистанційного навчання, а також відмінності його діяльності від діяльності викладача традиційної форми навчання. Тьюторська діяльність включалася в різні історичні контексти університетської освіти, зокрема в середньовічних англійських університетах Оксфорді та Кембриджі тьюторська система навчання передбачала регулярні, індивідуально-групові заняття викладача-тьютора зі студентами, які були прикріплені до нього на весь період навчання в університеті.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29848
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радченко.pdf554.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.