Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29851
Title: Значення читання як виду мовленневої діяльності на основному етапі навчання у нефілологічному вищому навчальному закладі
Authors: Ситковська, Марина Ігорівна
Issue Date: 2015
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Ситковська М. І. Значення читання як виду мовленневої діяльності на основному етапі навчання у нефілологічному вищому навчальному закладі / М. І. Ситковська // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 34-35.
Abstract: Відповідно до мети навчання та професійних потреб іноземних студентів нефілологічного вищого навчального закладу формування всіх видів мовленнєвої діяльності відбувається головним чином на матеріалі наукового стилю мовлення, а саме на базі відповідних текстів, які прийнято називати «навчальними». У процесі навчання іноземних студентів читання виступає як мета та засіб навчання. Читання як мета навчання російської мови є одним із засобів закріплення знань та збереження навичок практичного володіння мовою. Залежно від комунікативних завдань виділяють навчальне, ознайомлювальне, переглядове та пошукове читання.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29851
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ситковська.pdf501.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.