Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29851
Назва: Значення читання як виду мовленневої діяльності на основному етапі навчання у нефілологічному вищому навчальному закладі
Автори: Ситковська, Марина Ігорівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ситковська М. І. Значення читання як виду мовленневої діяльності на основному етапі навчання у нефілологічному вищому навчальному закладі / М. І. Ситковська // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 34-35.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до мети навчання та професійних потреб іноземних студентів нефілологічного вищого навчального закладу формування всіх видів мовленнєвої діяльності відбувається головним чином на матеріалі наукового стилю мовлення, а саме на базі відповідних текстів, які прийнято називати «навчальними». У процесі навчання іноземних студентів читання виступає як мета та засіб навчання. Читання як мета навчання російської мови є одним із засобів закріплення знань та збереження навичок практичного володіння мовою. Залежно від комунікативних завдань виділяють навчальне, ознайомлювальне, переглядове та пошукове читання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29851
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ситковська.pdf501.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.