Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29873| Title: | Підвищення ефективності гальмових систем вантажних вагонів шляхом зменшення нерівномірності зносу колодок |
| Other Titles: | Improving the efficiency of freight wagon brake systems by reducing brake pad wear nonuniformity |
| Authors: | Равлюк, Василь Григорович Равлюк, Микола Григорович Дерев'янчук, Ярослав Володимирович |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Citation: | Равлюк В. Г. Підвищення ефективності гальмових систем вантажних вагонів шляхом зменшення нерівномірності зносу колодок / В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк, Я. В. Дерев'янчук // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 62-63. |
| Abstract: | Ефективність гальмових систем вантажних вагонів безпосередньо впливає на безпеку руху та економічні показники АТ «Укрзалізниця». Однією з актуальних проблем є нерівномірність зносу гальмових колодок, що зумовлює додаткові витрати та скорочує ресурс вузлів і деталей вантажних вагонів. Дослідження особливостей розподілу сили натиснення на колодки та їх знос дає змогу виявити основні чинники, що погіршують роботу гальмової системи. |
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29873 |
| ISSN: | 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online) |
| Appears in Collections: | Том 30 № 3 (додаток) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Равлюк.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.