Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29873| Назва: | Підвищення ефективності гальмових систем вантажних вагонів шляхом зменшення нерівномірності зносу колодок |
| Інші назви: | Improving the efficiency of freight wagon brake systems by reducing brake pad wear nonuniformity |
| Автори: | Равлюк, Василь Григорович Равлюк, Микола Григорович Дерев'янчук, Ярослав Володимирович |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Равлюк В. Г. Підвищення ефективності гальмових систем вантажних вагонів шляхом зменшення нерівномірності зносу колодок / В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк, Я. В. Дерев'янчук // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 62-63. |
| Короткий огляд (реферат): | Ефективність гальмових систем вантажних вагонів безпосередньо впливає на безпеку руху та економічні показники АТ «Укрзалізниця». Однією з актуальних проблем є нерівномірність зносу гальмових колодок, що зумовлює додаткові витрати та скорочує ресурс вузлів і деталей вантажних вагонів. Дослідження особливостей розподілу сили натиснення на колодки та їх знос дає змогу виявити основні чинники, що погіршують роботу гальмової системи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29873 |
| ISSN: | 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online) |
| Розташовується у зібраннях: | Том 30 № 3 (додаток) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Равлюк.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.