Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29911Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Назаренко, Ірина Леонідівна | - |
| dc.contributor.author | Маслова, Валентина Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T09:10:32Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T09:10:32Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Назаренко І. Л. Підвищення якості лекцій як засіб заохочення студентів до навчання / I. Л. Назаренко, В. О. Маслова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 63-64. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29911 | - |
| dc.description.abstract | Активізація процесів навчання за Болонською системою вимагає від викладача удосконалення методів роботи на заняттях. При цьому студент повинен опанувати все більший обсяг інформації за меншу кількість аудиторних занять. Викладач, знаючи, що переважна більшість студентів не буде активно займатися самостійною роботою, намагається дати на лекціях якомога більший обсяг інформації. Це є виправданим, але досягається в основному за рахунок відмови від традиційних способів викладання: написання основного матеріалу лекції на дошці і переписування з неї, а також конспектування лекції. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Підвищення якості лекцій як засіб заохочення студентів до навчання | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Назаренко.pdf | 500.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.