Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29911
Назва: Підвищення якості лекцій як засіб заохочення студентів до навчання
Автори: Назаренко, Ірина Леонідівна
Маслова, Валентина Олександрівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Назаренко І. Л. Підвищення якості лекцій як засіб заохочення студентів до навчання / I. Л. Назаренко, В. О. Маслова // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 63-64.
Короткий огляд (реферат): Активізація процесів навчання за Болонською системою вимагає від викладача удосконалення методів роботи на заняттях. При цьому студент повинен опанувати все більший обсяг інформації за меншу кількість аудиторних занять. Викладач, знаючи, що переважна більшість студентів не буде активно займатися самостійною роботою, намагається дати на лекціях якомога більший обсяг інформації. Це є виправданим, але досягається в основному за рахунок відмови від традиційних способів викладання: написання основного матеріалу лекції на дошці і переписування з неї, а також конспектування лекції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29911
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко.pdf500.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.