Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29934
Назва: Методи підвищення ефективності підготовки фахівців в умовах зменшення частки аудиторних занять
Автори: Лисечко, Володимир Петрович
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Лисечко В. П. Методи підвищення ефективності підготовки фахівців в умовах зменшення частки аудиторних занять / В. П. Лисечко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 79-80.
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку освітньої галузі потребують суттєвих змін у підходах, методах, методиках і завданнях підготовки фахівців. Нині виникають декілька завдань, вирішення яких дасть можливість підвищити конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів і, як наслідок, покращити конкурентоспроможність самого вищого навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29934
Розташовується у зібраннях:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисечко.pdf557.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.