Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29934| Назва: | Методи підвищення ефективності підготовки фахівців в умовах зменшення частки аудиторних занять |
| Автори: | Лисечко, Володимир Петрович |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Лисечко В. П. Методи підвищення ефективності підготовки фахівців в умовах зменшення частки аудиторних занять / В. П. Лисечко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 79-80. |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції розвитку освітньої галузі потребують суттєвих змін у підходах, методах, методиках і завданнях підготовки фахівців. Нині виникають декілька завдань, вирішення яких дасть можливість підвищити конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів і, як наслідок, покращити конкурентоспроможність самого вищого навчального закладу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29934 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Лисечко.pdf | 557.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.