Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29974| Title: | Аналіз шляхів підвищення енергетичної ефективності тягового електроприводу електропоїзда |
| Authors: | Семененко, Юрій Олександрович Семененко, Олександр Іванович Степанча, Є.Ю. Говорун, В. В. Семененко, О.Д. |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Citation: | Аналіз шляхів підвищення енергетичної ефективності тягового електроприводу електропоїзда / Ю. О. Семененко, О. І. Семененко, Є. Ю. Степанча, В. В. Говорун, О. Д. Семененко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 103-104. |
| Abstract: | Застосування асинхронних двигунів на заміну двигунів постійного струму в електроприводі тягового рухомого складу надає суттєві переваги [1]. Світовий досвід експлуатації на залізницях показав, що за рахунок ефективного застосування безколекторного тягового електроприводу вдається збільшити в 1,5–2 рази осьову потужність, підвищити на 20-30% можливості зчеплення коліс з рейками та знизити експлуатаційні витрати до 40%. З урахуванням таких переваг на замовлення Укрзалізниці в Південній Кореї було виготовлено партію двосистемних швидкісних електропоїздів Хюндай HRCS2 з асинхронними тяговими електродвигунами. |
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29974 |
| ISSN: | 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online) |
| Appears in Collections: | Том 30 № 3 (додаток) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Семененко.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.