Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29974| Назва: | Аналіз шляхів підвищення енергетичної ефективності тягового електроприводу електропоїзда |
| Автори: | Семененко, Юрій Олександрович Семененко, Олександр Іванович Степанча, Є.Ю. Говорун, В. В. Семененко, О.Д. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Аналіз шляхів підвищення енергетичної ефективності тягового електроприводу електропоїзда / Ю. О. Семененко, О. І. Семененко, Є. Ю. Степанча, В. В. Говорун, О. Д. Семененко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 103-104. |
| Короткий огляд (реферат): | Застосування асинхронних двигунів на заміну двигунів постійного струму в електроприводі тягового рухомого складу надає суттєві переваги [1]. Світовий досвід експлуатації на залізницях показав, що за рахунок ефективного застосування безколекторного тягового електроприводу вдається збільшити в 1,5–2 рази осьову потужність, підвищити на 20-30% можливості зчеплення коліс з рейками та знизити експлуатаційні витрати до 40%. З урахуванням таких переваг на замовлення Укрзалізниці в Південній Кореї було виготовлено партію двосистемних швидкісних електропоїздів Хюндай HRCS2 з асинхронними тяговими електродвигунами. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29974 |
| ISSN: | 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online) |
| Розташовується у зібраннях: | Том 30 № 3 (додаток) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Семененко.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.