Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29974
Title: Аналіз шляхів підвищення енергетичної ефективності тягового електроприводу електропоїзда
Authors: Семененко, Юрій Олександрович
Семененко, Олександр Іванович
Степанча, Є.Ю.
Говорун, В. В.
Семененко, О.Д.
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Аналіз шляхів підвищення енергетичної ефективності тягового електроприводу електропоїзда / Ю. О. Семененко, О. І. Семененко, Є. Ю. Степанча, В. В. Говорун, О. Д. Семененко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 103-104.
Abstract: Застосування асинхронних двигунів на заміну двигунів постійного струму в електроприводі тягового рухомого складу надає суттєві переваги [1]. Світовий досвід експлуатації на залізницях показав, що за рахунок ефективного застосування безколекторного тягового електроприводу вдається збільшити в 1,5–2 рази осьову потужність, підвищити на 20-30% можливості зчеплення коліс з рейками та знизити експлуатаційні витрати до 40%. З урахуванням таких переваг на замовлення Укрзалізниці в Південній Кореї було виготовлено партію двосистемних швидкісних електропоїздів Хюндай HRCS2 з асинхронними тяговими електродвигунами.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29974
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Appears in Collections:Том 30 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семененко.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.