Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorПавлюченков, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorРукавішников, Павло Володимирович-
dc.contributor.authorПетренко, Дмитро Григорович-
dc.contributor.authorРавлюк, Микола Григорович-
dc.contributor.authorPanchenko, S. V.-
dc.contributor.authorLovska, A. O.-
dc.contributor.authorPavliuchenkov, M. V.-
dc.contributor.authorRukavishnykov, P. V.-
dc.contributor.authorPetrenko, D. H.-
dc.contributor.authorRavlyuk, M. H.-
dc.date.accessioned2025-11-14T09:21:59Z-
dc.date.available2025-11-14T09:21:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЕкспериментальне дослідження міцності кришки люка піввагона під час перевезення в ньому контейнерів / С. В. Панченко, А. О. Ловська, М. В. Павлюченков, П. В. Рукавішников, Д. Г. Петренко, М. Г. Равлюк // Наука та прогрес транспорту. - 2025. - № 2.(110) - С. 119-127.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3489 (print); 2307-6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30036-
dc.description.abstractUA: Роботаспрямована нависвітлення особливостей експериментальних досліджень міцності кришки люка піввагона, навантаженої від фітингового упорадля кріплення контейнерів. Методика.Для можливості використання піввагонів під контейнерні перевезення проведено експериментальнедослідження міцності кришки люка піввагона у випадкуїї навантаженнявід фітингового упора. При цьому проведеностендові випробування в дослідній лабораторії Центру діагностики споруд транспортного призначення при Україн-ському державному університеті залізничного транспорту. Визначення напружень, які виникають у конс-трукції кришки люка, здійснено з використанням методу електричного тензометрування. Монтаж тензоре-зисторів здійснено за мостовою схемою. Місця розміщення тензорезисторів на кришці люка визначено за отриманими теоретичним шляхом полями напружень, що виникають укришці люка. Перед монтажем тен-зорезисторів здійсненоїх тарування. Навантаження на фітинговий упор передаваличерез металевий стакан, який імітував фітинг контейнера. Максимальнувеличинунавантаження, якепередавалина фітинговий упор, узяторівною 6 т (60 кН), що відповідає максимально завантаженому стану контейнера типорозміру 1СС. Показання тензорезисторів знімали за допомогою тензометричної станції ВНП–8. Результати. Під час про-ведення досліджень максимальні напруження в кришці люка склали 345,4 МПа. Отримані напруження пере-вищують допустимі, що дозволяє зробити висновок про неможливість використання такої схеми закріплень контейнерів на практиці. Найбільшарозбіжністьміж результатами комп’ютерного моделювання та експе-риментального дослідження міцності кришки люка піввагона складає близько 10% і зафіксованадлянаван-таженняна фітинговий упор у 30 кН.uk_UA
dc.description.abstractEN: The work is aimed at highlighting the peculiarities of experimental studies of the strength of a hatch cover of an open wagon loaded from a fitting stop for fastening containers. Methodology. In order to make it possi-ble to use open wagons for container transportation, an experimental study of the hatch cover of an open wagon loaded from a fitting stop was conducted. Bench tests were conducted in the research laboratory of the “Center for Diagnostics of Transport Structures” at the Ukrainian State University of Railway Transport. The stresses that arise in the design of the hatch cover were determined using the method of electrical strain gage measurement. The instal-lation of strain gauges was carried out according to the bridge scheme. The locations of the strain gauges on the hatch cover were determined based on the theoretically obtained stress fields that arise in the hatch cover. Before installing the strain gauges, they were calibrated. The load on the fitting stop was transmitted through a metal cup that imitated the container fitting. The maximum load transferred to the fitting stop is assumed to be 6 t (60 kN), which corresponds to the maximum loaded state of a container of standard size 1CC. The strain gauge readings were taken using a VNP-8 strain gauge station. Findings. During the research, the maximum stresses in the hatch cover were 345.4 MPa. The obtained stresses exceed the permissible ones, which allows us to conclude that it is impossi-ble to use such a container fastening scheme in practice. The largest percentage of discrepancy between the results of computer modeling and experimental research on the strength of the hatch cover of an open wagon is about 10% and is recorded when the load on the fitting stop is 30 kN.-
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологійuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectкришка люка піввагонаuk_UA
dc.subjectвипробування кришки люка на міцністьuk_UA
dc.subjectнавантаженість кришки люкаuk_UA
dc.subjectконтейнерні перевезенняuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectopen wagon hatch coveruk_UA
dc.subjecthatch cover strength testuk_UA
dc.subjecthatch cover loaduk_UA
dc.subjectcontainer transportationuk_UA
dc.titleЕкспериментальне дослідження міцності кришки люка піввагона під час перевезення в ньому контейнерівuk_UA
dc.title.alternativeExperimental Research of the Strength of an Open Wagon Hatch Cover During the Transportation of Containers in ituk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenko.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.