Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30036
Назва: Експериментальне дослідження міцності кришки люка піввагона під час перевезення в ньому контейнерів
Інші назви: Experimental Research of the Strength of an Open Wagon Hatch Cover During the Transportation of Containers in it
Автори: Панченко, Сергій Володимирович
Ловська, Альона Олександрівна
Павлюченков, Михайло Васильович
Рукавішников, Павло Володимирович
Петренко, Дмитро Григорович
Равлюк, Микола Григорович
Panchenko, S. V.
Lovska, A. O.
Pavliuchenkov, M. V.
Rukavishnykov, P. V.
Petrenko, D. H.
Ravlyuk, M. H.
Ключові слова: залізничний транспорт
кришка люка піввагона
випробування кришки люка на міцність
навантаженість кришки люка
контейнерні перевезення
railway transport
open wagon hatch cover
hatch cover strength test
hatch cover load
container transportation
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
Бібліографічний опис: Експериментальне дослідження міцності кришки люка піввагона під час перевезення в ньому контейнерів / С. В. Панченко, А. О. Ловська, М. В. Павлюченков, П. В. Рукавішников, Д. Г. Петренко, М. Г. Равлюк // Наука та прогрес транспорту. - 2025. - № 2.(110) - С. 119-127.
Короткий огляд (реферат): UA: Роботаспрямована нависвітлення особливостей експериментальних досліджень міцності кришки люка піввагона, навантаженої від фітингового упорадля кріплення контейнерів. Методика.Для можливості використання піввагонів під контейнерні перевезення проведено експериментальнедослідження міцності кришки люка піввагона у випадкуїї навантаженнявід фітингового упора. При цьому проведеностендові випробування в дослідній лабораторії Центру діагностики споруд транспортного призначення при Україн-ському державному університеті залізничного транспорту. Визначення напружень, які виникають у конс-трукції кришки люка, здійснено з використанням методу електричного тензометрування. Монтаж тензоре-зисторів здійснено за мостовою схемою. Місця розміщення тензорезисторів на кришці люка визначено за отриманими теоретичним шляхом полями напружень, що виникають укришці люка. Перед монтажем тен-зорезисторів здійсненоїх тарування. Навантаження на фітинговий упор передаваличерез металевий стакан, який імітував фітинг контейнера. Максимальнувеличинунавантаження, якепередавалина фітинговий упор, узяторівною 6 т (60 кН), що відповідає максимально завантаженому стану контейнера типорозміру 1СС. Показання тензорезисторів знімали за допомогою тензометричної станції ВНП–8. Результати. Під час про-ведення досліджень максимальні напруження в кришці люка склали 345,4 МПа. Отримані напруження пере-вищують допустимі, що дозволяє зробити висновок про неможливість використання такої схеми закріплень контейнерів на практиці. Найбільшарозбіжністьміж результатами комп’ютерного моделювання та експе-риментального дослідження міцності кришки люка піввагона складає близько 10% і зафіксованадлянаван-таженняна фітинговий упор у 30 кН.
EN: The work is aimed at highlighting the peculiarities of experimental studies of the strength of a hatch cover of an open wagon loaded from a fitting stop for fastening containers. Methodology. In order to make it possi-ble to use open wagons for container transportation, an experimental study of the hatch cover of an open wagon loaded from a fitting stop was conducted. Bench tests were conducted in the research laboratory of the “Center for Diagnostics of Transport Structures” at the Ukrainian State University of Railway Transport. The stresses that arise in the design of the hatch cover were determined using the method of electrical strain gage measurement. The instal-lation of strain gauges was carried out according to the bridge scheme. The locations of the strain gauges on the hatch cover were determined based on the theoretically obtained stress fields that arise in the hatch cover. Before installing the strain gauges, they were calibrated. The load on the fitting stop was transmitted through a metal cup that imitated the container fitting. The maximum load transferred to the fitting stop is assumed to be 6 t (60 kN), which corresponds to the maximum loaded state of a container of standard size 1CC. The strain gauge readings were taken using a VNP-8 strain gauge station. Findings. During the research, the maximum stresses in the hatch cover were 345.4 MPa. The obtained stresses exceed the permissible ones, which allows us to conclude that it is impossi-ble to use such a container fastening scheme in practice. The largest percentage of discrepancy between the results of computer modeling and experimental research on the strength of the hatch cover of an open wagon is about 10% and is recorded when the load on the fitting stop is 30 kN.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30036
ISSN: 2307-3489 (print); 2307-6666 (online)
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchenko.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.