Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30140
Title: Завдання та проблеми маркетингу та логістики на залізничному транспорті
Authors: Сторожилова, Уляна Леонідівна
Issue Date: 2011
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Сторожилова У. Л. Завдання та проблеми маркетингу та логістики на залізничному транспорті / У. Л. Сторожилова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте - ЭКУЖТ 2011: материалы VI Междунар. научно-практ. конф., 12-21 декабря 2011 г. – Киев: ГЭТУТ, 2011. – С. 267.
Abstract: Зазначенні основні завдання та перспективи маркетингу та логістики на залізничному транспорті. Залізничний транспорт є однією з важливих базових галузей економіки, забезпечує внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв’язки, потреби населення у перевезеннях. Залізничний транспорт – вид транспорту, що здійснює перевезення пасажирів і вантажів в колісних екіпажах, що рухаються залізничною колією. Залізничний транспорт є частиною логістичних ланцюгів, які сприяють міжнародній торгівлі і економічному зростанню.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30140
ISBN: 978-966-2197-35-8
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сторожилова.pdf5.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.