Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30140
Назва: Завдання та проблеми маркетингу та логістики на залізничному транспорті
Автори: Сторожилова, Уляна Леонідівна
Дата публікації: 2011
Видавництво: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Бібліографічний опис: Сторожилова У. Л. Завдання та проблеми маркетингу та логістики на залізничному транспорті / У. Л. Сторожилова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте - ЭКУЖТ 2011: материалы VI Междунар. научно-практ. конф., 12-21 декабря 2011 г. – Киев: ГЭТУТ, 2011. – С. 267.
Короткий огляд (реферат): Зазначенні основні завдання та перспективи маркетингу та логістики на залізничному транспорті. Залізничний транспорт є однією з важливих базових галузей економіки, забезпечує внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв’язки, потреби населення у перевезеннях. Залізничний транспорт – вид транспорту, що здійснює перевезення пасажирів і вантажів в колісних екіпажах, що рухаються залізничною колією. Залізничний транспорт є частиною логістичних ланцюгів, які сприяють міжнародній торгівлі і економічному зростанню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30140
ISBN: 978-966-2197-35-8
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сторожилова.pdf5.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.