Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30231
Title: Підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньоекономічному просторі
Authors: Дикань, Олена Володимирівна
Issue Date: 2014
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Дикань О. В. Підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньоекономічному просторі / О. В. Дикань // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2014: материалы ІХ Междунар. научно-практ. конф. – Киев: ГЭТУТ, 2014. – С. 107-108.
Abstract: Однією з найважливіших характеристик продукції, яка досліджується підприємством перед виходом на зовнішній ринок є конкурентоспоможність. У конкурентній боротьбі на ринку збуту перемагає не той, хто пропонує нижчі ціни, а той, хто - вищу якість. Однак роль ціни не зменшується, вона завжди була й буде виступати найвпливовішим критерієм максимізації прибутку. Починається цей процес із опрацювання стратегії комунікацій, тобто серед багатьох засобів комунікаційної політики обираються саме ті, які, на думку фахівців відповідної галузі, сприятимуть привертанню уваги потенційних споживачів продукції, що випускає підприємство.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30231
ISBN: 978-966-2197-71-6
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дикань.pdf5.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.