Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30231
Назва: Підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньоекономічному просторі
Автори: Дикань, Олена Володимирівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Бібліографічний опис: Дикань О. В. Підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньоекономічному просторі / О. В. Дикань // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2014: материалы ІХ Междунар. научно-практ. конф. – Киев: ГЭТУТ, 2014. – С. 107-108.
Короткий огляд (реферат): Однією з найважливіших характеристик продукції, яка досліджується підприємством перед виходом на зовнішній ринок є конкурентоспоможність. У конкурентній боротьбі на ринку збуту перемагає не той, хто пропонує нижчі ціни, а той, хто - вищу якість. Однак роль ціни не зменшується, вона завжди була й буде виступати найвпливовішим критерієм максимізації прибутку. Починається цей процес із опрацювання стратегії комунікацій, тобто серед багатьох засобів комунікаційної політики обираються саме ті, які, на думку фахівців відповідної галузі, сприятимуть привертанню уваги потенційних споживачів продукції, що випускає підприємство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30231
ISBN: 978-966-2197-71-6
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дикань.pdf5.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.