Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30290
Title: Еволюція споживчих уподобань як драйвер змін в економічних теоріях: від виживання до самоактуалізації
Authors: Зоріна, Олена
Каменева, Наталія
Калабухін, Юрій
Issue Date: 2025
Publisher: Державний біотехнологічний університет
Citation: Зоріна О. Еволюція споживчих уподобань як драйвер змін в економічних теоріях: від виживання до самоактуалізації / О. Зоріна, Н. Каменева, Ю. Калабухін // Маркетинг XXI століття: виклики змін та можливості розвитку (NEXTMARK21): матеріали ІІ Міжнар. науково-практ. конф., присвяченої 30-річчю кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, 23 жовтня 2025 р. – Харків: ДБТУ, 2025. – С.73-76.
Abstract: На думку вчених, уподобання споживачів за час існування людства не лише змінилися, але пройшли кілька якісно нових етапів, що корелюють з технологічними епохами. Цю еволюцію можна простежити через призму зміни пріоритетів споживачів. Співвідношення між технічним прогресом, споживчою поведінкою та економічною теорією можна розглядати як циклічний процес: технології змінюють поведінку → нова поведінка вимагає оновлення теорій → нові економічні концепції, в свою чергу, впливають на подальший розвиток технологій та політики.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30290
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf3.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.