Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30290
Назва: Еволюція споживчих уподобань як драйвер змін в економічних теоріях: від виживання до самоактуалізації
Автори: Зоріна, Олена
Каменева, Наталія
Калабухін, Юрій
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний біотехнологічний університет
Бібліографічний опис: Зоріна О. Еволюція споживчих уподобань як драйвер змін в економічних теоріях: від виживання до самоактуалізації / О. Зоріна, Н. Каменева, Ю. Калабухін // Маркетинг XXI століття: виклики змін та можливості розвитку (NEXTMARK21): матеріали ІІ Міжнар. науково-практ. конф., присвяченої 30-річчю кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, 23 жовтня 2025 р. – Харків: ДБТУ, 2025. – С.73-76.
Короткий огляд (реферат): На думку вчених, уподобання споживачів за час існування людства не лише змінилися, але пройшли кілька якісно нових етапів, що корелюють з технологічними епохами. Цю еволюцію можна простежити через призму зміни пріоритетів споживачів. Співвідношення між технічним прогресом, споживчою поведінкою та економічною теорією можна розглядати як циклічний процес: технології змінюють поведінку → нова поведінка вимагає оновлення теорій → нові економічні концепції, в свою чергу, впливають на подальший розвиток технологій та політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30290
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf3.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.