Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30325
Назва: Порівняльний аналіз швидкості передачі вагонопотоків у плані формування поїздів на основі теорії синхронизації в складних мережах
Інші назви: Comparative analysis of the transmission speed of wagon flows in the plan of train formation based on the theory of synchronization in complex networks
Автори: Киман, Андрій Миколайович
Золотарьов, С. А.
Мусієнко, М. С.
Kyman, A.
Zolotarov, S.
Musienko, M.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Киман А. М. Порівняльний аналіз швидкості передачі вагонопотоків у плані формування поїздів на основі теорії синхронизації в складних мережах / А. М. Киман, С. А. Золотарьов, М. С. Мусієнко // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 62-63.
Короткий огляд (реферат): Залізниця України належить до залізничних систем без дотримання розкладу руху вантажних поїздів, що спричиняє високу невизначеність часу слідування поїздопотоків та строків доставки вантажів до пунктів призначення [1]. Це істотно ускладнює аналітичні підходи до оцінювання ефективності роботи мережі. Процес перевезень характеризується значним рівнем невизначеності, квазістохастичним характером руху та мінливістю інтенсивності передачі вагонопотоків між технічними станціями. У таких умовах одним з перспективних напрямів поглибленого аналізу моделей перевезень є вивчення плану формування поїздів на макрорівні мережі з урахуванням структурних властивостей просторової організації вагонопотоків та рівня зв’язаності між ключовими станціями мережі. Це дозволяє оцінювати не лише поточні показники виконання перевезень, а й потенційну здатність залізничної системи до узгодженого функціонування. Традиційні підходи не дають можливості кількісно оцінити здатність мереж ПФП різних років до узгодженої роботи при зміні операційної моделі перевезень вантажів. За таких умов виявлення прихованих структурно динамічних властивостей мережі передачі вагонопотоків в залізничній системі на основі теорії синхронизації в складних мережах є актуальним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30325
Розташовується у зібраннях:Інтелектуальні транспортні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Киман.pdf434.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.