Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/343| Title: | Зовнішньоекономічна діяльність на засадах глобальної логістики | 
| Other Titles: | Foreign economic on the basis of global logistics | 
| Authors: | Котенко, Анатолій Миколайович Шевченко, Віталій Іванович Kotenko, Anatoliy Mykolajovych Schewshenko, Witalij Iwanowich | 
| Keywords: | зовнішньоекономічна діяльність глобальна логістика вантажний поїзд транскаспійський напрямок «шовковий шлях» метод динаміки середніх foreign trade global logistics freight train the Trans-Caspian direction "Silk Road" a method for average dynamics | 
| Issue Date: | 2016 | 
| Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту | 
| Citation: | Котенко А. М. Зовнішньоекономічна діяльність на засадах глобальної логістики / А. М. Котенко, В. І. Шевченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 166. - С.162-173. | 
| Abstract: | UA:   Наведено результати зовнішньоекономічної діяльності провідних країн світу: США, Китаю, Німеччини, Франції та ін. Запропонована математична модель руху вантажних поїздів у вигляді графів станів та системи диференціальних рівнянь динаміки середніх, що побудована на засадах глобальної логістики. Модель містить графи станів руху і диференціальні рівняння перебування поїздів під операціями на залізницях країн: України, Грузії, Азербайджану, Казахстану та Китаю, митного і прикордонного контролю. Моделювання дає змогу скоротити час перебування поїздів на  шляху перебування. EN: We’ve analyzed the results of foreign trade activities of the leading countries of the world, i.e. US, China, Germany, France, etc. We’ve proposed a mathematical model of freight traffic in the form of state graphs and systems of differential equations of dynamics of average built on the basis of global logistics. The model includes a motion state graphs and differential equations for finding train operations on the railways: Ukraine, Georgia, Azerbaijan, Kazakhstan and China, customs and border control. Simulation allows freight trains to reduce the time spent in transit. | 
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/343 | 
| ISSN: | 1994-7852 (print); 2413-3795 (online) | 
| Appears in Collections: | Випуск 166 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kotenko.pdf | 586 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
