Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-17 of 17 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Digital-маркетинг як інструмент нарощення вартості підприємств в умовах цифровізаціїДикань, Володимир Леонідович; Кужавський, Микола Сергійович; Dykan, V.; Kuzhavsky, M.
2022Формування стратегічних експертних груп як фактор забезпечення розвитку вітчизняних суб’єктів господарюванняДикань, Олена Володимирівна; Косінцева, П.Ю.; Dykan, O.V.; Kosintseva, P. Yu.
2022Напрями та інструменти забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту і підвищення рентабельності його роботиКірдіна, Олена Григорівна; Ковальов, А. Ю.; Kirdina, O.; Kovalov, A. Yu.
2022Головні тенденції у сфері HR-менеджменту за умов цифровізації економікиЧелядінова, Наталя Геннадіївна; Куделя, Вікторія Іванівна; Яковенко, Валентина Григорівна; Cheliadinova, N.G.; Kudelia, V.I.; Yakovenko, V.G.
2022Цифровий маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку підприємств туристичної індустріїТоропова, Дарія Дмитрівна; Toropova, D. D.
2022Концептуальні аспекти забезпечення комплементарного розвитку підприємств туристичної індустрії УкраїниТоропова, Дарія Дмитрівна; Toropova, D. D.
2022Розроблення антикризової стратегії підприємства в умовах цифрової трансформаціїТокмакова, Ірина Василівна; Панченко, Наталія Георгіївна; Кургузова, М. Ю.; Tokmakova, I. V.; Panchenko, N. G.; Kurhuzova, M. Yu.