Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4371
Назва: Удосконалення процесу взаємодії залізничного та водного транспорту на основі вимог логістики
Інші назви: Improvement of the interaction of railway transport and water based logistics requirements
Автори: Головко, Тетяна Владиславівна
Паровик, О. О.
Golovko, Tatiana
Parovik, А. О.
Ключові слова: транспортні системи
транспортні коридори
вантажовідправники
залізничні та морські перевізники
морські порти
взаємодії морського та залізничного транспорту
логістичні технології
transportation systems
transportation corridors
shippers
rail and maritime transport
ports
maritime cooperation and rail transport
logistics technology
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Головко Т, В. Удосконалення процесу взаємодії залізничного та водного транспорту на основі вимог логістики / Т. В. Головко, О. О. Паровик // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 146. - С. 66-70.
Короткий огляд (реферат): UA: Проведено аналіз техніко-експлуатаційної характеристики припортового залізничного вузла. Проаналізовано можливі технології процесів просування вагонопотоків від станцій відправлення на адресу порту. З цією метою сформована цільова функція, яка являє сумарні питомі витрати, що припадають на один вагон по всьому логістичному ланцюгу. Розроблена модель дозволить здійснювати процедуру управління процесом просування вагонопотоків у напрямку портового комплексу.
EN: The analysis of the technical and operational characteristics of the port railway junction. The possible process technology promotion stations of car traffic sent to the address of the port. To this end, formed fuzzy optimization model with the objective function, which represents the total unit costs attributable to one car across the logistics chain. The model will allow for process control process of moving car traffic in the direction of the port complex. The implementation of this system will improve the efficiency work of railway junction due to intellectualization operational decisions and to realization them in the train planning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4371
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 146

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golovko.pdf369.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.