Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРемарчук, Микола Парфенійович-
dc.contributor.authorБєлорусов, Олександр Ігорович-
dc.contributor.authorТертичний, Віталій Вікторович-
dc.contributor.authorRemarchuk, Mykola-
dc.contributor.authorBelorusov, Oleksandr-
dc.contributor.authorTertychniy, Vitalii-
dc.date.accessioned2021-01-15T08:49:41Z-
dc.date.available2021-01-15T08:49:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРемарчук М. П. Удосканалення методики контролю температури рейок та рейкових плітей безстикової колії / М. П. Ремарчук, О. І. Бєлорусов, В. В. Тертичний // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 174. - С. 89-96.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5097-
dc.description.abstractUA: На підставі аналізу створення нормативної бази дослідження улаштування, ремонту та поточного утримання безстикової колії досліджено сучасні методики контролю температури рейок та відзначені їхні недоліки та похибки, для усунення яких запропоновано нову методику термометричних досліджень на спеціальному дослідному стенді, який має максимально відтворювати можливі природно-кліматичні умови експлуатації рейкових плітей.uk_UA
dc.description.abstractEN: Modern methods of rail temperature control were studied based on the analysis of the existing regulations regarding arrangement, repair and routine maintenance of continuous welded track and their shortcomings and errors were determined; a new method of thermometric studies using the special test bench which is supposed to reconstruct as much as possible eventual climatic operation conditions of strings of rails was proposed to eliminate those shortcomings and errors. The rails to be studied should be fastened at the bench using the rail fastenings on the semi-ties in the track bed with the dimensions in accordance with the applicable regulations, on the roadbed, for the most reliable reconstruction of the heat exchange processes between the air, the track bed surface and the rail fastenings. At the first stage, KB-65 intermediate fastenings as the most common ones for continuous welded track are supposed to be used as fastenings, and KPP-5 fastenings are supposed to be used further.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectбезстикова коліяuk_UA
dc.subjectтемпература рейокuk_UA
dc.subjectтермометричні дослідженняuk_UA
dc.subjectумови експлуатаціїuk_UA
dc.subjectcontinuous welded trackuk_UA
dc.subjectrail temperatureuk_UA
dc.subjectthermometric studiesuk_UA
dc.subjectoperating conditionsuk_UA
dc.subjectaverage volumetric temperatureuk_UA
dc.titleУдосканалення методики контролю температури рейок та рейкових плітей безстикової коліїuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the temperature control method for rails and rails strings of the continuous welded trackuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 174

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Remarchuk.pdf218.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.