Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5097
Назва: Удосканалення методики контролю температури рейок та рейкових плітей безстикової колії
Інші назви: Improvement of the temperature control method for rails and rails strings of the continuous welded track
Автори: Ремарчук, Микола Парфенійович
Бєлорусов, Олександр Ігорович
Тертичний, Віталій Вікторович
Remarchuk, Mykola
Belorusov, Oleksandr
Tertychniy, Vitalii
Ключові слова: безстикова колія
температура рейок
термометричні дослідження
умови експлуатації
continuous welded track
rail temperature
thermometric studies
operating conditions
average volumetric temperature
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ремарчук М. П. Удосканалення методики контролю температури рейок та рейкових плітей безстикової колії / М. П. Ремарчук, О. І. Бєлорусов, В. В. Тертичний // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 174. - С. 89-96.
Короткий огляд (реферат): UA: На підставі аналізу створення нормативної бази дослідження улаштування, ремонту та поточного утримання безстикової колії досліджено сучасні методики контролю температури рейок та відзначені їхні недоліки та похибки, для усунення яких запропоновано нову методику термометричних досліджень на спеціальному дослідному стенді, який має максимально відтворювати можливі природно-кліматичні умови експлуатації рейкових плітей.
EN: Modern methods of rail temperature control were studied based on the analysis of the existing regulations regarding arrangement, repair and routine maintenance of continuous welded track and their shortcomings and errors were determined; a new method of thermometric studies using the special test bench which is supposed to reconstruct as much as possible eventual climatic operation conditions of strings of rails was proposed to eliminate those shortcomings and errors. The rails to be studied should be fastened at the bench using the rail fastenings on the semi-ties in the track bed with the dimensions in accordance with the applicable regulations, on the roadbed, for the most reliable reconstruction of the heat exchange processes between the air, the track bed surface and the rail fastenings. At the first stage, KB-65 intermediate fastenings as the most common ones for continuous welded track are supposed to be used as fastenings, and KPP-5 fastenings are supposed to be used further.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5097
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 174

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Remarchuk.pdf203.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.