Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5132
Title: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Основи менеджменту та маркетингу"
Authors: Наумова, Олена Едуардівна
Issue Date: 2011
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Основи менеджменту та маркетингу" / укладач О. Е. Наумова ; кафедра "Маркетинг на транспорті". - Харків : УкрДАЗТ, 2011. - 36 с.
Abstract: Метою дисципліни «Основи менеджменту та маркетингу» є формування системи базових знань у сфері менеджменту, розуміння концептуальних засад системного управління організаціями, набуття вмінь розробки й прийняття управлінських рішень, формування системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції, а також надання знань з таких питань: теоретичні та методологічні основи менеджменту, теоретичні та методологічні основи маркетингу, системний підхід до менеджменту підприємства, системний підхід до маркетингу підприємства.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5132
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичні вказівки.pdf313.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.