Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5132
Назва: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Основи менеджменту та маркетингу"
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Дата публікації: 2011
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Основи менеджменту та маркетингу" / укладач О. Е. Наумова ; кафедра "Маркетинг на транспорті". - Харків : УкрДАЗТ, 2011. - 36 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дисципліни «Основи менеджменту та маркетингу» є формування системи базових знань у сфері менеджменту, розуміння концептуальних засад системного управління організаціями, набуття вмінь розробки й прийняття управлінських рішень, формування системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції, а також надання знань з таких питань: теоретичні та методологічні основи менеджменту, теоретичні та методологічні основи маркетингу, системний підхід до менеджменту підприємства, системний підхід до маркетингу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5132
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf313.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.