Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5247
Назва: Розвиток технологій управління знаннями на підприємствах
Інші назви: Развитие технологий управления знаниями на предприятиях
Development of technologies of knowledge management in enterprises
Автори: Токмакова, Ірина Василівна
Войтов, Іван Миколайович
Діденко, Я. В.
Токмакова, И. В.
Войтов, И. Н.
Диденко, Я. В.
Tokmakova, I. V.
Voytov, І. М.
Didenko, Y. V.
Ключові слова: знання
управління
технології
центр знань
розвиток підприємства
знания
управление
технологии
центр знаний
развитие предприятия
knowledge
management
technology
knowledge centre
development of enterprise
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Токмакова І. В. Розвиток технологій управління знаннями на підприємствах / І. В. Токмакова, І. М. Войтов, Я. В. Діденко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - № 60. - С. 258-264.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті розкрито сучасні тенденції впровадження елементів та систем управління знаннями на підприємствах. Досліджено підходи до визначення сутності управління знаннями, які засвідчили його ключову роль у створенні конкурентних переваг і підвищенні вартості, ефективності та забезпеченні стійкого розвитку підприємства в довгостроковій перспективі. З’ясовано цілі, завдання, технологію управління знаннями на підприємствах. Обґрунтовано доцільність створення центрів знань на підприємствах, як базового елементу інфраструктури системи управління знаннями. RU: В статье раскрыты современные тенденции внедрение элементов и систем управления знаниями на предприятиях. Исследованы подходы к определению сущности управления знаниями, которые засвидетельствовали его ключевую роль в создании конкурентных преимуществ и повышении стоимости, эффективности и обеспечении устойчивого развития предприятия в долгосрочной перспективе. Выяснено цели, задачи, технологию управления знаниями на предприятиях. Обоснована целесообразность создания центров знаний на предприятиях, как базового элемента инфраструктуры системы управления знаниями. EN: In the article the modern trends in the introduction of elements and systems of knowledge management in enterprises. Investigated approaches to definition of essence of knowledge management, which testified to its key role in creating competitive advantage and increasing the value, efficiency and sustainable development of the enterprise in the long term. It was determined that the knowledge management system covers all the company operates a traditional management processes: planning, analysis, organization, motivation, evaluation, control and correction, which indicates the necessity of using appropriate management tools, which will be organizational-economic mechanism of management of knowledge. Clarified goals, tasks, technology, knowledge management in enterprises. The expediency of creating a unified information infrastructure of an enterprise, the focal element which must become a knowledge center that provides an integrated information resource of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5247
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 60

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tokmakova.pdf359.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.