Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5377| Title: | Методики визначення втрат від аварійних ситуацій з небезпечними вантажами |
| Other Titles: | Method of determining the loss of emergency situations dangerous goods |
| Authors: | Котенко, Анатолій Миколайович Козодой, Дмитро Сергійович Світлична, Аліна Володимирівна Шилаєв, Павло Сергійович Kotenko, А. М. Kozodoy, D. S. Svetlichnaya, A. V. Shilaev, P. S. |
| Keywords: | збитки витрати екологічний збиток аварійна ситуація небезпечні вантажі damages costs environmental damage emergency dangerous goods |
| Issue Date: | 2013 |
| Publisher: | Українська державна академія залізничного транспорту |
| Citation: | Методики визначення втрат від аварійних ситуацій з небезпечними вантажами / А. М. Котенко, Д. С. Козодой, А. В. Світлична, П. С. Шилаєв // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 141. - С. 272-280. |
| Abstract: | UA: Наведено розрахунки збитків від аварійних ситуацій при перевезенні небезпечних
вантажів: прямі втрати транспортного підприємства, витрати на локалізацію і
розслідування аварії, соціально-економічні витрати, побічні збитки, екологічний збиток,
втрати від вибуття трудових ресурсів унаслідок загибелі людей або втрати ними
працездатності. EN: The paper presents estimates of damage from accidents during the transport of dangerous goods: the direct loss of the transport company, the cost of localization and accident investigation, the socio-economic costs incidental damages, environmental damage, loss on disposal of labor as a result of loss of life or incapacitation. |
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5377 |
| ISSN: | 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline) |
| Appears in Collections: | Випуск 141 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kotenko.pdf | 432.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.