Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5625
Назва: Новий підхід до проектування високоефективних газорозподільних кулачків енергетичних установок тепловозів
Інші назви: A new approach to design high efficiency gas-distributing power cams plants locomotives
Автори: Братченко, Олександр Васильович
Bratchenko, O. V.
Ключові слова: енергетична установка тепловоза
кулачковий механізм газорозподілу
газорозподільний кулачок
час-переріз
динамічні характеристики
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Братченко О. В. Новий підхід до проектування високоефективних газорозподільних кулачків енергетичних установок тепловозів / О. В. Братченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 150-156.
Короткий огляд (реферат): UA: Запропоновано новий підхід до проектування високоефективних газорозподільних кулачків енергетичних установок тепловозів. Відзначено, що особливістю такого підходу є формування та подальше використання базової кривої прискорень штовхача, яка на відміну від відомих при обмеженій кількості шуканих параметрів ураховує не тільки задані за вимогами робочого процесу умови, а й встановлені обмеження на виготовлення та характеристики функціонування механізмів газорозподілу. Надано результати проектування нових кулачків привода клапанів енергетичної установки типу Д80, проведеного з використанням розробленого математичного опису. Показано, що застосування кулачків з новими профілями забезпечить суттєве підвищення часу-перерізу клапанів, а також прийнятні динамічні характеристики привода. Обґрунтовано рекомендації щодо використання розглянутого підходу при конструюванні нових і модернізації існуючих енергетичних установок тепловозів.
EN: New approach is offered to planning of high-effective gas-distributing fists of power plants of diesel engines. It is marked that forming and further use of base curve of accelerations of tappet, which unlike the sought after parameters known at the limited number takes into account not only the terms set on the requirements of working process, and but also set limitations, on making and descriptions of functioning of mechanisms of gas-distributing, is the feature of such approach. The results of planning of new fists of drive of valves of power plant as Ä80, conducted with the use of the developed mathematical description, are represented. It is shown that application of fists with new types will provide the substantial increase time-section of valves, and also acceptable dynamic descriptions of drive. Recommendations are grounded on the use of the considered approach at planning of new and modernizations of existent power plants of diesel engines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5625
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 139

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bratchenko.pdf425.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.