Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/582
Назва: Культура спілкування керівника як головний чинник ефективного управління колективом
Автори: Громова, Олена Володимирівна
Оробінський, О. С.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Громова, О. В. Культура спілкування керівника як головний чинник ефективного управління колективом / О. В. Громова, О. С. Оробінський // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами 14-ї наук.-практ. міжнар. конф. «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика» (7-9 червня 2018 р. м. Харків). – 2018. – № 62 (додаток). – С. 195-197.
Короткий огляд (реферат): Для ефективного управління колективом підприємства сьогодні недостатньо бути професійно підготовленим керівником, мати необхідні знання й достатній досвід роботи, необхідно також уміти вдало налагоджувати ділові контакти з колегами та підлеглими, не допускати упередженості чи перевищення службових повноважень, уникати конфліктів у колективі. Іншими словами, професійного успіху досягає той керівник, який не тільки сумлінно виконує службові обов'язки, а й забезпечує підхід до справи відповідно до морально-етичних вимог.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/582
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 62 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Громова.pdf263.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.