Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5919
Title: Поліпшення техніко - економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува
Other Titles: Improvement of technical - and economic indices of the two - stroke transport diesel engine 6TD on the basis of the choice of optimal parameters of the supercharging system
Улучшение технико - экономических показателей двух - тактного дизеля 6ТД на основе выбора оптимальных параметров системы наддува
Authors: Бородін, Дмитро Юрійович
Borodin, D. Y.
Бородин, Д. Ю.
Keywords: двотактний дизель
наддув
привід нагнітача
регулювання передавального відношення
оптимізація параметрів
two-stroke diesel engine
supercharging
supercharger drive gear ratio controlling
optimization of parameters
двухтактный дизель
наддув
привод нагнетателя
регулирование передаточного отношения
оптимизация параметров
Issue Date: 2000
Publisher: Харківська державна академія залізничного транспорту
Citation: Бородін Д. Ю. Поліпшення техніко - економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 – теплові двигуни / Дмитро Юрійович Бородін ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2000. - 13 с.
Abstract: UА: Досліджено можливості зменшення експлуатаційних витрат палива дизелем (6ТД) шляхом оптимізації конструктивних параметрів випускної системи та застосування регулювання передавального відношення приводу нагнітача за оптимальною характеристикою в залежності від частоти обертання колінчастого валу, навантаження та температури навколишнього середовища. Показано, що доцільно застосувати випускну систему з перетворювачами імпульсів. Отримано аналітичні залежності для розрахунку оптимальних характеристик регулювання. Встановлено, що регулювання приводу нагнітача дозволяє підвищити коефіцієнт пристосування на 13%, а питомі витрати палива при роботі за навантажувальною характеристикою на 10...60% у залежності від навантаження.
RU: В диссертации усовершенствована программа расчета характеристик рабочего цикла комбинированного дизеля, разработанная в ХарГАЖТ, и с ее помощью выполнено теоретическое исследование по определению оптимальной характеристики регулирования передаточного отношения привода нагнетателя по трем параметрам. Выполнена также оптимизация конструктивных параметров трех типов выпускных систем и показано, что система с преобразователями импульсов обеспечивает наилучшие показатели дизеля. Достоверность и обоснованность выводов, сделанных на основании расчетных исследований, проверена экспериментально на развернутом дизеле. Установлено, что регулирование передаточного отношения по оптимальной характеристике позволяет повысить коэффициент приспособляемости на 13% , а также снизить удельный эффективный расход топлива при работе по нагрузочным характеристикам от 10% до 60% в зависимости от нагрузки.
EN: It is researched the possibilities of reduction of the diesel engine 6ДН12/2х12 (6ТД) operational fuel consumption at the cost of optimization of the exhaust system constructive parameters and controlling of the supercharger drive gear ratio, depending on the crankshaft speed, load and ambient temperature. It is shown, that the exhaust system with transformers of impulses is appropriate for use. Analytical relations are obtained for the calculation of optimal controlling relations. It is determined, that the supercharger drive controlling allows to increase the accommodation coefficient by 13% and fuel consumption by 10...60 % depending on the load, when operated to the load characteristic.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5919
Appears in Collections:2000

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Borodin.pdf469.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.