Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5919
Назва: Поліпшення техніко - економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува
Інші назви: Improvement of technical - and economic indices of the two - stroke transport diesel engine 6TD on the basis of the choice of optimal parameters of the supercharging system
Улучшение технико - экономических показателей двух - тактного дизеля 6ТД на основе выбора оптимальных параметров системы наддува
Автори: Бородін, Дмитро Юрійович
Borodin, D. Y.
Бородин, Д. Ю.
Ключові слова: двотактний дизель
наддув
привід нагнітача
регулювання передавального відношення
оптимізація параметрів
two-stroke diesel engine
supercharging
supercharger drive gear ratio controlling
optimization of parameters
двухтактный дизель
наддув
привод нагнетателя
регулирование передаточного отношения
оптимизация параметров
Дата публікації: 2000
Видавництво: Харківська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бородін Д. Ю. Поліпшення техніко - економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 – теплові двигуни / Дмитро Юрійович Бородін ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2000. - 13 с.
Короткий огляд (реферат): UА: Досліджено можливості зменшення експлуатаційних витрат палива дизелем (6ТД) шляхом оптимізації конструктивних параметрів випускної системи та застосування регулювання передавального відношення приводу нагнітача за оптимальною характеристикою в залежності від частоти обертання колінчастого валу, навантаження та температури навколишнього середовища. Показано, що доцільно застосувати випускну систему з перетворювачами імпульсів. Отримано аналітичні залежності для розрахунку оптимальних характеристик регулювання. Встановлено, що регулювання приводу нагнітача дозволяє підвищити коефіцієнт пристосування на 13%, а питомі витрати палива при роботі за навантажувальною характеристикою на 10...60% у залежності від навантаження.
RU: В диссертации усовершенствована программа расчета характеристик рабочего цикла комбинированного дизеля, разработанная в ХарГАЖТ, и с ее помощью выполнено теоретическое исследование по определению оптимальной характеристики регулирования передаточного отношения привода нагнетателя по трем параметрам. Выполнена также оптимизация конструктивных параметров трех типов выпускных систем и показано, что система с преобразователями импульсов обеспечивает наилучшие показатели дизеля. Достоверность и обоснованность выводов, сделанных на основании расчетных исследований, проверена экспериментально на развернутом дизеле. Установлено, что регулирование передаточного отношения по оптимальной характеристике позволяет повысить коэффициент приспособляемости на 13% , а также снизить удельный эффективный расход топлива при работе по нагрузочным характеристикам от 10% до 60% в зависимости от нагрузки.
EN: It is researched the possibilities of reduction of the diesel engine 6ДН12/2х12 (6ТД) operational fuel consumption at the cost of optimization of the exhaust system constructive parameters and controlling of the supercharger drive gear ratio, depending on the crankshaft speed, load and ambient temperature. It is shown, that the exhaust system with transformers of impulses is appropriate for use. Analytical relations are obtained for the calculation of optimal controlling relations. It is determined, that the supercharger drive controlling allows to increase the accommodation coefficient by 13% and fuel consumption by 10...60 % depending on the load, when operated to the load characteristic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5919
Розташовується у зібраннях:2000

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Borodin.pdf469.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.